piątek, 20 stycznia 2017

Silikonowa chmurka do smażenia jajka.

Dzisiaj do Was przychodzie niestety z negatywną recenzją. 
Silikonową chmurkę ze słoneczkiem mam ze sklepu Dresslily.
Jest wykona z dosyć giętkiego tworzywa. 
Jak nałoży się na rozgrzaną patelnie jedynym plusem jest , 
że się nie topi tworzywo, z którego jest wykonana. 
Niestety po wbiciu jajko ucieka po bokach ponieważ słabo przylega do dna patelni.
Ja nie jestem zadowolona, ale za to dzieci przygarnęły chmurkę i udają, że gotują ryż na patelni. 

3 komentarze:

  1. ekstra, dzieciaki na pewno zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak przeczytałam tytuł to zastanawiałam się czy się nie topi . Przynajmniej dzieci nabyły nową zabawkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż ktoś jest zadowolony. Kiedyś dostałam patelnie na naleśniki z minką i tez dzieciakom dałam do zabawy bo przypalała.

      Usuń