sobota, 1 października 2016

Soniczna szczotka do twarzy Beauty Line




Dzisiaj chciałam Wam przedstawić recenzję sonicznej szczoteczki do twarzy firmy Beauty Line. Szczotka jakiś czas temu była dostępna w Biedronce za 32,99 zł.
Ja bardzo długo się zastanawiałam czy warto ją kupić. 
Gdy weszłam do sklepu i zobaczyłam, że ostała się ostatnia sztuka to się w końcu zdecydowałam. 
Na początku byłam wobec niej nieufna. 
Jakoś nie przekonywało mnie jej działanie.
Urządzenie jest dość małe ,ale bardzo dobrze się trzyma je w dłoni. 
Już po paru dniach korzystania z tej szczoteczki zobaczyłam pierwsze skutki działania. 
Masaż powoduje usuniecie niepotrzebnego naskórka. 
Pory są bardzo dobrze oczyszczone co widać na czole,brodzie i nosie. 
Zauważyłam również,że wychodzi mi mniej wyprysków na twarzy. 
Świetnie usuwa martwy naskórek. 
Dawno nie miałam tak gładkiej skóry twarzy. 
Regularne stosowanie tego urządzenia dało pozytywne skutki, z których jestem bardzo zadowolona. To był udany zakup.


5 komentarzy:

  1. z chęcią bym wypróbowała :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że szczoteczka się sprawdziła :) Szukałam jej Biedronkach w moim mieście, ale niestety się spóźniłam - szczoteczki rozeszły się w tempie ekspresowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam sobie ją kupić ale nim się zdecydowałam to już nie było ich w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń