środa, 30 marca 2016

WISH LIST CNDIRECT

Moi drodzy niedawno natknęłam się na internetowy sklep Cndirect.
Można tam kupić wiele wspaniałych ubrań dla kobiet, mężczyzn i dzieci.  
Dzieci można również zaopatrzeń w zabawki. 
Każda kobieta znajdzie dla siebie ładną torebkę, biżuterię czy buty.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka rzeczy jakie można kupić w tym sklepie.
UBRANIA DLA DZIECI- KLIK
ZABAWKI DLA DZIECI- KLIK
SUKIENKI-KLIK
SZORTY-KLIK
STROJE KĄPIELOWE- KLIK
TOREBKI-KLIK


BIŻUTERIA- KLIK
 AKCESORIA-KLIK

 

11 komentarzy:

  1. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam we wszystko: chcialam podać dla pewności ceny poszczegolnych produktow, ale wszystkie linki prowadzą na stron głównychn poszczegolnychn kategorii :)

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w linki Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria


    OdpowiedzUsuń
  2. świetne okulary, jednak z cndirect mam bardzo złe doświadczenie

    OdpowiedzUsuń
  3. śmieszne te torebki, nie widziałam jeszcze takich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna biżuteria i ubranka dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam te ciuszki w innym sklepie, wychodzą tanio, ale boję się zamówić;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza sukienka i super okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne rzeczy tam mają :)

    OdpowiedzUsuń