niedziela, 3 sierpnia 2014

NOWOŚCI LIPIEC

Dziś chciałam wam moi drodzy pokazać nowości z miesiąca lipca. 
Wszystkie rzeczy pochodzą ze współpracy.
Niestety w tym miesiącu nie miałam czasu i chęci na zakupy.

 Z biżuterii najbardziej podoba mi się naszyjnik kieł i wróżka.
Kotwica- Sammydress
Kieł- Sammydress
Wróżka-  Sammydress
 Z wyborem żakietu miałam mapy problem ponieważ nie wiedziałam czy wziąć cały miętowy czy ten, który wybrałam ze wzorem kwiatowym.
Zauważyłam, że wzór kwiatowy powrócił do łask dlatego wybrałam poniższy żakiet.
Jestem bardzo z niego zadowolona i nie wymieniłabym na inny. 
Żakiet- Sheinside

Torby ekologiczne bardzo przydatne na zakupy. 
Wybrałam wzór z motywem zwierzęcym i mój ulubiony wzór flagi amerykańskiej. 
Torba- AllBag
Torba- AllBag

Zestaw pędzli- Milanoo

Za japonkami kiedyś nie przepadałam, ale te mnie bardzo urzekły swoim wyglądem i są nawet bardzo wygodne.
Japoki- Sammydress

Plecak- Milanoo

Torebka- Milanoo

18 komentarzy:

  1. japonki z kotwicami są najładniejsze :) sama bym takie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna ta ostatnia torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest naszyjnik z wróżką, zestaw pędzli (moje marzenie) i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Torby oraz buty najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo śliczne rzeczy! cudowny żakiet

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne nowości :) żakiecik bym ci skradła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też sobie wybrałam te pędzelki i jestem ich ciekawa!

    OdpowiedzUsuń