niedziela, 31 sierpnia 2014

NIEDZICA- ZAMEK I CZORSZTYN

Niedzica-Zamek  to wieś położona w małopolskim. 
Miejscowość ta leży nad zbiornikiem Czorsztyńskim. 
Na krańcu wsi przy granicy z Nidzicą położony jest zamek Dunajec z XIV wieku.
Na zwiedzanie zamku trzeba przeznaczyć około trzydziestu minut do godziny. 
Zamek nie jest zbyt duży, ale warty do obejrzenia. 
Razem z rodzinką na zamek wybrałam się 28 sierpnia. 
Franek całą drogę na zamek i pobyt na zamku przespał w nosidełku. 
Edzio natomiast  całą drogę na zamek przeszedł sam. 
Kiedy dotarliśmy na miejsce wszystko bardzo go ciekawiło. 






Czorsztyn jest to wieś położona w województwie małopolskim. 
W tej wsi znajduje się zamek z XIV wieku. 
Razem z rodzinką zwiedzaliśmy zamek 30 sierpnia. 
Zamek jest nieco mniejszy od tego w Niedzicy, ale również godny uwagi. 
Na zamku najbardziej Edziowi podobało się stawianie stempli na pocztówkach. 







22 komentarze:

  1. W Czorsztynie byłam - piękne widoki są z tego zamku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam nigdy, ale wygląda interesująco zamek,
    jak i zbiornik :) Świetny widok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, niesamowite miejsce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. małopolska - moje tereny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam tam 2 lata temu, pogoda była okropna, deszczowa ;p Warto zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie tam, widzę, że warto odwiedzić to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam w Czorsztynie, miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne widoki:) My zwiedzaliśmy w tym roku zamki w Nidzicy, Olsztynie, Ostródzie i Morągu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tam pięknie <3 :) nigdy tam nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Najwazniejsze-czy jestes zadowolona?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam zamki, prześliczne zdjęcia zazdroszczę wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy bylas zadowolona????

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne widoki!

    wrocilam z urlopu i nadrabiam zaleglosci blogowe. dziekuje za Twoj wklad u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. byłam tam dwa lata temu, piękne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tego co kojarzę to zamek z Niedzicy jest nawiedzony ;D Szkoda, ze pokazałaś tylko zdjęcia, zamiast opisać historii, bądź legend związanych z tymi miejscami...

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń