środa, 6 lutego 2013

RECENZJA BALSAMU DO WŁOSÓW MilMil




REGENERUJĄCY BALSAM z masłem Karite, regeneruje i nawilża włosy.
 Jest idealny dla suchego i uszkodzonego włosa.
UŻYCIA: nanieść na wilgotne włosy, pozostawić na trzy minuty, a spłucz.
 500ml/14,50zł
 

DOSTĘPNOŚĆ
-allegro,
 
ZALETY
-przyjemny zapach,
-wydajny,
-niska cena,
-łatwa do spłukania,
-włosy są miękkie i miłe w dotyku,
-włosy nie elektryzują się, 
-końcówki nie rozdwajają się, 
-włosy nie są jak siano, 
-włosy są nawilżone.
 




11 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej masce,ale musi być dobra :) Dobrze,że nie robi z włosów siano.Ja ostatnio używałam maski Sleek Line,ale to co zrobiła z włosami było koszmarne;/Pozdrawiam :) W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie spotkałam tej maseczki:)wart spróbować, bo cena jest niska:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena całkiem przystępna i choć nie spotkałam się jeszcze z tą marką, to nie zaszkodzi się bliżej zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o niej ale chyba warta wypróbowania ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak będę chciała żeby mi się włosy błyszczały to pewnie kupię :) Ale ja nie lubię takich przylizanych, Tobie to pasuje, mnie nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej można zgłosić czyjegoś bloga! Jeżeli ów blog zostanie zakwalifikowany do konkursu prosimy o poinformowanie go o nominacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie zazdroszczę tym co muszą pakować we włosy tyle różnych preparatów mi wystarcza szampon i balsam, żeby lepiej się rozczesywały, a moje włoski są piękne i lśniące ... nie wszyscy mają jednak to szczęście

    OdpowiedzUsuń
  8. oo ciekawe:) właśnie muszę coś zakupić do włosów i zastanawiam się co:) ale tego nie spotkałam jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też o niej nie słyszałam. A niestety włosy mam z tych, które trzeba nabłyszczać i ciągle im mało:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nei używam balsamów, ale fajnie się prezentuje

    dorzuciłam głosik od siebie ;)

    OdpowiedzUsuń